دانشگاه UTM ( تکنولوژی ) مالزی

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانشگاه UTM ( تکنولوژی ) مالزی  

 

دانشگاه تكنولوژي مالزی در ناحیه جنوبی این کشور واقع شده است و مقصدی مناسب برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی در شاخه های فنی ، مهندسی و تكنولوژيكي می باشد . بيش از 20  مركز پژوهشی در اين دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 9500 دانشجو در مقطع کارشناسی، 5000 دانشجوی غیر حضوری و 3000 دانشجوی تحصیلات تکمیلی، بافت و ساختار جمعیتی دانشگاه فن آوری مالزی را تشکیل می دهند. نزديک بودن دانشگاه به قطبهای صنعتي، فرصت خوبي را برای دانشجويان فني مهندسي بوجود مي آورد تا در دوران تحصیل بتوانند ارتباطی مفید و نزدیک با محیط حرفه ای آینده خود را تجربه نمایند . 

تاریخ تاسیس دانشگاه فناوری مالزی به سال 1930 بر ميگردد ؛زماني كه به عنوان يك مدرسه تكنيكي داير شد و بعدها در نوع خود (آموزش تكنولوژيكي) ممتاز شناخته شد و در سال 1946 به رتبه دانشكده ترفیع یافت. پس از دو دهه تبدیل به یک آکادمی فناوری و سپس در سال 1975 موفق به اخذ رتبه دانشگاه گردید.  نخست وزير پيشين اين كشور دكتر مهاتير محمد ايندانشگاه را به عنوان دانشگاه كاشف لقب داده است . UTM در سال 2002 تنديس MSC دريافت نمود .

این دانشگاه به دانشجویانی که مایلند در رشته های عمران؛ معماری؛ برق و کامپیوتر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل نمایند پیشنهاد میگردد.

دانشجویانی که در ترم آخر هر مقطعی مشغل به تحصیل هستند و هنوز موفق به اخذ دانشنامه نشده اند و همچنین دانشجویانی که مشمول خدمت اند و پاسپورت ندارند نیز می توانند جهت اخذ پذیرش در دانشگاه تکنولوژی اقدام نمایند.

رتبه جهاني اين دانشگاه سه رقمي بوده و در سال 2010 از نظر شاخص Scholar رتبه 80 را در جهان كسب نموده و در مالزي نيز رتبه اول را داراست.

شهريه هاي اين دانشگاه به علت دولتي بودن بسيار پايين است و حدودا هر ترم بين يك تا دو ميليون تومان مي باشد.

اين دانشگاه به كليه دانشجويان خود خوابگاه ارائه ميكند و براي دانشجويان متاهل نيز خوابگاه هاي ويژه اي را پيش بيني نموده.

در صورتي كه هنگام ورود به اين دانشگاه دانشجو در آزمون ورودي زبان قبول نشود دانشگاه به وي مرخصي خواهد داد تا با شركت در كلاسها كالج سطح زبان خود را به حد ايده آل برساند.

از جمله رشته هاي اين دانشگاه مي توان به عناوين زير اشاره كرد:

- مهندسي مكانيك ( كليه گرايش ها )
- مهندسي برق ( كليه گرايش ها )
- مهندسي معماري ( كليه گرايش ها )
- مهندسي عمران ( كليه گرايش ها )
- مهندسي شيمي و نفت ( كليه گرايش ها )
- مهندسي كامپيوتر و آي تي ( كليه گرايش ها )
- MBA 
( كليه گرايش ها )
- شيمي
- فيزيك
- بيولوژي
- رياضي
- مديريت
- تجارت
- علوم زمين




:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه UTM , دانشگاه UTM مالزی , پزیرش از دانشگاه UTM , پذیرش از دانشگاه UTM مالزی , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و آيلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2090
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 14 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی